Փոքր համայնքներում՝ հատկապես սահմանամերձ, բազմահամակազմ դասարանները սովորական բնույթ են կրում։ Օրինակ, Տալվորիկի դպրոցում բոլոր դասարանները կամ երկհամակազմ են, կամ եռահամակազմ։ Բնական է, 45 րոպեում ուսուցիչն ամենամեծ ցանկության դեպքում չի կարող հասցնել ստուգել տնային հանձնարարությունները, նոր դաս բացատրել և եթե աշակերտների մոտ անհասկանալի հարցեր առաջանան, ինչպե՞ս է պատասխանելու այդ հարցերին։ Ենթադրենք, հայոց լեզվի ուսուցիչը ծրագրով նախատեսված թելադրություն է անելու, ասենք, երրորդ դասարանում, ինչո՞վ են զբաղվելու այդ ընթացքում չորրորդ դասարանցիները։