Անցնենք ծուղակներին։ Երևանյան փողոցից դեպի Արարատյան փողոց բարձրացող ճանապարհի վերջնամասում վարորդները տեսադաշտ չունեն, ճանապարհը շատ լայն է, չունի պատշաճ գծանշում, որը կուղեկցի վարորդին դեպի խաչմերուկ։ Չունենալով տեսադաշտ, վարորդները ենթադրությամբ առաջ են շարժվում և, իրենց կամքից անկախ, հայտնվում հետադարձի շարքում։ Վարորդներն իրար հարց էին տալիս, թե ինչի՞ համար է այս հետադարձը, հետո գլխի ընկան, որ դա ընդամենը ծուղակ է, իսկ այդ շրջադարձից կարող է օգտված լինել տարին 2 մոլորված վարորդ։