Երկու օղակաձև երթևեկությունները հնարավոր է միայն մեկ շարքով։ Տրանսպորտային միջոցների վթարի դեպքում խցանումները հասնում են կիլոմետրի։ Այստեղ արդեն հրշեջ կամ շտապօգնության մեքենաների անցումը ոչ մի կերպ չի ստացվի, ինչին արդեն ականատես են եղել արմավիրցիները։
Ամենաանհասկանալի երևույթն այն է, որ M5 ավտոճանապարհի «օղակը» տեղադրվել է երկաթուղային գծերի վրա։ Մենք հետաքրքրված չենք պարզելու երկաթգծի պատկանելիությունը։ Պարզ տրամաբանությամբ՝ եթե գծերն անտեր են, կարելի էր ապամոնտաժել, հետո նոր «օղակը» կառուցել, եթե անտեր չեն, ի՞նչ իրավունքով է երկաթգծի վրա կառուցապատում իրականացվել։
Արմավիրցիները տարբեր հարթակներում իրենց բողոքի ձայնն են բարձրացրել՝ կապված «օղակների» հետ, իսկ խնդիրը բնական ճանապարհով լուծվել է 50 տոկոսով, մասնավորապես M5-ի «օղակի» կեսը քանդվել է՝ տեղում առաջացնելով փոսեր, որոնք վթարների պատճառ են դառնում։
Տպավորություն է, որ «օղակները» պարտադիր պետք է դրվեն՝ քաջ գիտակցելով, որ դրանց կյանքը մեկ շաբաթից ավել չի տևի, ինչում արդեն համոզվել են վարորդները։