Երևան քաղաքի բնակիչ Ն.Ս-ն, ով չցանկացավ հրապարակել իր անունը, պատմեց, որ իր տղան սովորում է 4-րդ դասարանում: Ամուսիններով անգլերենին գերազանց տիրապետում են և իրենց տղան դասարանում աչքի է ընկնում անգլերենի գերազանց իմացությամբ, սակայն դեռ ոչ մի անգամ 9 կամ 10 գնահատական չի ստացել։ Փոխարենը՝ դասարանի շատ աշակերտներ, ովքեր նույն ուսուցչի մոտ արտադպրոցական պարապմունքներում են ներգրավված, անկախ գիտելիքից, 10-ից ցածր գնահատականներ չեն ստանում։ Ն.Ս-ի խոսքով, տղան պարբերաբար տուն է գալիս հերթական 8 գնահատականը ստացած և արցունքն աչքերին պատմում է ուսուցչի անարդարացի վերաբերմունքի մասին։Ն.Ս-ի դեպքը եզակի չէ և կարելի է հանդիպել հանրապետության յուրաքանչյուր դպրոցում։
2020 թվականի ԲՈՒՀ ընդունվելիու դիմումի մեխանիկական փոփոխությունը բավական էր, որ ձախողվեր ընդունելության գործընթացը։ Ինչը դրսևորվեց բողոքի ակցիաներով և տարբեր ձևաչափի դժգոհություններով։ 2020 թվականի ԲՈւՀ-ի ընդունելության քննությունները ապիտուրենտները և ծնողները համարեցին ամենավատագույնը։ Չնայած աշակերտների մեծ մասը, ուսումը շարունակելու նպատակով, արտադպրոցական պարապմունքների են մասնակցում, բայց բավական էր շտեմարանի շրջանակներում թեստերի մեխանիկական փոփոխությունը, որ 2018-2019 ուսումնական տարվա միասնական քննությունների արդյունքներում արձանագրվեր կրթական մակարդակի կտրուկ անկում։ Գնահատման և թեստավորման կենտրոնի հրապարակած պաշտոնական տվյալներով, միասնական քննությունների մեկնարկից մինչ օրս, միասնական քննությունների միջին գնահատականների դինամիկան այսպիսինն է`